ASTA svarar.

Annananana om Purified:
Men åå, just ja! det där med shorline hada jag ju nästan glömt, tusan va kul det var hahahhahah! Tandborstningen i fönstret kommer jag ju aldrig att glömma alltså haha, heller inte hur säämst rum jag bodde i, kommer du ihåg? jag och K (hehe)? Ni hade ju det bästa rummet! Kommer du ihåg att jag tänkte ta min madrass och lägga i erat rum? HAHAHA snyggt det hade vart, fan va vänlig jag är liksom! Hoppas allt är bra med dig! kraaam<3

Svar: Åhhhh fina anna klart jag minns. Om du hade bott med oss hade det varit fucking amazing.! Rolig helg det där va, synd att allt är över hehe. Men klart man fattar att du kanske ville byta rum.. inge illa men hur skön är inte du jag emma och hanna tillsammans? <3

roddaaan om San:
schöning du asty :))

Svar: Ba förnamnet de!

* om Favorit-tjejen:
babe är faktiskt en film att gråta till. stackars lillgrisen...

Svar: Åh blir så glad att jag inte är ensam att tycka det. Fast de måste vara fler än oss också..

Maria  ([email protected]) om Favorit-tjejen:
Du bär på ett tungt arv från mig, en riktig gråtis. Började gråta nyss när jag skulle berätta för JG vad "Dagboken" handlade om.

Svar: Mammsen då.. God egenskap dock, skulle inte vilja va en väg av grå betong lix. Tror dock inte att pappa ville se filmen, eller har jag fel? Pok


Kommentarer
Postat av: Maria

Han säger att han har sett den... ?

Tror inte det.:)

2011-01-26 @ 11:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0