San

Chacha bloggen
hejsan på dejsan. åh tänk att folk sa så... SAN efter det mesta. ty, hejdåsan vad gör dusan? osv. herregud, är så glad att jag aldrig pratade så. förmodligen nog min starka karaktär som 7de klassare. haha. älskar att framstå som en stark och självsäker tjej när man inte riktigt var det förr.

det är verkligen riktigt roligt att tänka tillbaka på högstatietiden och låssas som att det var massa år sendan. men de är de ju inte, haha. hur som helts. istället för att sitta och skriva om det som varit så kan jag ju berätta lite om nutuden, trotts allt därför denna blogg finns.


efter hockeyn som så fint vans av älskade zäta och hans detriot på övertid så var jag glad, ack så glad. dagen efter i skolan var kämpig! men den flöt på så fint. blev ingen fotbolls träning utan åkte hem på direkten efter skolan. la mig i soffan och textade värdfar att jag vill följa med på gymet när han skulle dit. värdmor kom hem och jag bestämde mig för att få plus poäng samt att visa för värdfar att jag är lite bättre. Så jag gick ut och skottade hela uppfarten och gången till dörren, bra asta! efter det gick jag in och chattade lite på fej om jag inte minns fel.


Men nu till det roliga, värdfar kommer hem och vi äter alla tre tsm. efter maten säger värdfar att han vill vänta ett tag innan vi åker till gymmet, klockan var då ungefär kvart i 5. jag sommnar i soffan och vaknar klockan 9. mysigt i guess. haha. inge gym blev det alltså.! Detta var min fredag kväll. riktigt gosig!


Men nu till anledningen till att jag loggade in på bloggen, kollade på dagboken, the notebook eller vad ni nu vill kalla den. Jag hoppas verkligen att sån kärlek finns. och är säker på att det gör det. skulle vilja träffa en sån karl och jag skulle vilja va en säker tjej som vet va hon vill när de verkligen gäller. de måste ju vara allas dröm.


nog om det, denna låt är en riktigt fin heartbroken låt, älskar att tipsa om låtar som gör en ledsen eller ännu mer ledsen, för de finns så många och de är så fina. R.E.M. – Losing My Religion
signar ut med det


SigNa HÄr br0d3r (gissa serien?)


svar: nilecity 105,6

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nile City ;)

2011-01-23 @ 10:04:32
Postat av: roddaaan

schöning du asty :))

2011-01-25 @ 15:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0