Favorit-tjejen

Sitter och kollar på film, fäller lite tårar (Kalle och chokladfabriken) och klickar precis in på HP's blogg och vad ser jag! En lista på alla filmer hon gråtit till. Mycket intresant. Måste därför göra en själv. Skriver de 5 flmerna jag gråter allra mest till.

PS i love you
Min vän Skip
Titanic
Dagboken
Lion King


Och nu kommer det mest intresanta. Ni vet filmen Babe? Den om den lilla söte grise knorren? Kultingen, ja, haha kulting heter det ju, trodde verkligen att man sa grise kno ett tag där. Hur som helst, denna film är ju gråtmaterial, men inte lika mycket som de övriga filmerna jag skrev. Men ändock, när jag ska skriva eller berätta om vad Babe handlar om så börjar jag gråta. Haha, känns jävligt olustig och konstigt. Men wtf, hoppas att någon kan se detta charmigt eller kanske blunda förbi och se mig som den jävulskt sköna och härliga tjej man egentligen är!
Om jag ska säga det själv så tycker jag folk som inte gråter till filmer inte har samma spirit som oss gråtisar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du bär på ett tungt arv från mig, en riktig gråtis. Började gråta nyss när jag skulle berätta för JG vad "Dagboken" handlade om.

2011-01-16 @ 12:50:13
Postat av: *

babe är faktiskt en film att gråta till. stackars lillgrisen...

2011-01-21 @ 08:25:22
URL: http://saraochanna.blogg.se/
Postat av: *

babe är faktiskt en film att gråta till. stackars lillgrisen...

2011-01-21 @ 08:26:23
URL: http://saraochanna.blogg.se/
Postat av: *

x 2 för att verkligen understryka detta...

2011-01-21 @ 08:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0