Purified

Sådär ja, nu är det söndag, inge kyrka som vanligt för min del, skönt det. Men ska nog gå snart, var ett tag sen man var där nu. Vill ju vara snäll, även fast de inte bryr sig, men man känner sig god i lill hjärtat när man gör en god gärning.

Vid 1 idag så for jag och bowlade med min utbytes student grupp ända till halv 4. Var jävulskt trist i början då jag blev ihop satt med två trista tyskor som vägrade prata engelska och inse att jag inte kunde prata tyska. Drog till med det enda jag kunde på tyska, jag älskar dej. Då kollade de på mig log och iggade mer. Nej haha, så illa var de inte, men man tänkte ju, alltså vafan ska jag göra? Men efter ett spel så smet jag till min fina spain tjej, hennes värdsyster och den kille från tyskland jag inte träffat förut. Roligt var det. Spelade även billjard med dem och jag sköt ner den svarta kulan för tidigt, way to go! Men whatever, everybody loves me.

  • Nu sitter jag och chattar med min fina josefine och dricker vatten efter att ha ätit maaaat. Sitter också och granska facebook som jag alltid gör den här tiden på söndagar! Klickade nyss in på anna zander's wall och tänkte direkt på bosön, halmstad osv. För man blir verkligen en tänkare här borta. Anza, kommer du ihåg när jag sjöng shorline som att den var en lycklig och glad sång? Fan va rolig jag är. Borsta tänderna i förnstret var så mysigt, som på en film om två busiga ungar på en instalt. Haha.
Men nej, nu måste jag kommentera min lista, lyssnade igenom den nyss, alltså de är varken förfest eller efterfest, de är verkligen bara bra musik. Som man kan lyssna på när som helst. Håller dock kvar med att den är som godast när man är med finaste vänner och mår kalas. Här får ni den igen, bara så jag kan få bekräftelse på att någon sub:ar den. Gillar ljudet av sms. by ASTA

Kommentarer
Postat av: Anonymish

Vad hände med snyggtysken

2011-01-16 @ 23:46:36
Postat av: Annananana

Men åå, just ja! det där med shorline hada jag ju nästan glömt, tusan va kul det var hahahhahah! Tandborstningen i fönstret kommer jag ju aldrig att glömma alltså haha, heller inte hur säämst rum jag bodde i, kommer du ihåg? jag och K (hehe)? Ni hade ju det bästa rummet! Kommer du ihåg att jag tänkte ta min madrass och lägga i erat rum? HAHAHA snyggt det hade vart, fan va vänlig jag är liksom! Hoppas allt är bra med dig! kraaam<3

2011-01-25 @ 21:35:39
Postat av: Annananana

Men åå, just ja! det där med shorline hada jag ju nästan glömt, tusan va kul det var hahahhahah! Tandborstningen i fönstret kommer jag ju aldrig att glömma alltså haha, heller inte hur säämst rum jag bodde i, kommer du ihåg? jag och K (hehe)? Ni hade ju det bästa rummet! Kommer du ihåg att jag tänkte ta min madrass och lägga i erat rum? HAHAHA snyggt det hade vart, fan va vänlig jag är liksom! Hoppas allt är bra med dig! kraaam<3

2011-01-25 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0