Coldplay - politic

mee om Not afraid:
ska du inte svara på politikfrågorna? du skrev ju att du var öppen för diskussion :P

Svar: Jo självklart, jag har ju lovat. Ska ta tag i det så fort jag har tid. Blir tyvärr nog till helgen.


Skola mellan halv 8 och halv tre, sedan träning mellan ca 3&5, sen hem, duscha äta och sen tillbaks till skolan för att hejja på soccer team, football, tennis, softball, baseball osv, efter det äre homework som gäller och sen är jag död. haha. Bortförklaring? Nej. Har verkligen fullt upp på vardagarna. Är nöjd över att jag kan sitta och blogga ibland, hihi. Men måste göra homework i american lit nu. Har test i human anatomy imorgon också, värsta ämnet såååå svårt. Måste fixa betyget där. Har ju a eller b i allt annat, duktigt asta!

Kara Mayers, glad att ha dej. Fina fina usa vän! Gör så jag inte saknar alla fina hemma lika mycket, bra vän. Signar ut med den meningen. Ska blogga lite roligare fram över, men är lite stressad på vardagarna hihihi. Men klagar inte. PUSS

ps. Snart blire en chicago resa också. Tim ska med.. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0