Not afraid

Önskar du kunde se mig som någon helt ny.




HEJ!! Länge sen nu. Ber om ursäkt! Livet leker på här i Missouri, har varit i st louis i helgen och tävlat. Gick inte så bra för myslaget mitt men Sam frälste som vanligt, jävlar va rba han är! Ligger i sängen och bloggar lite nu, drömmer mig bort eller hem till min egen säng i sundsvall. Pratade med mor och far förut. Oj så jag saknar dem, höll på att börja gråta hela tiden när jag pratade med mammsen. Iaf så är min lille bäbis milou sjuk.. eller hon är nästan frisk nu men har varit, lillan! Saknar henne så mycket, saknar till och med att hon väcker mig på morgonen, skäller när jag vill att hon ska vara tyst, att jag måste borsta henne eller gå en promenad när jag hellre vill se på film. Men hon är ju så söt så hon är värd de, min fina lilla milou.

Idag händer inget, värdpäronen väckte mig inte när de drog till kyrkan så jag sov till elva idag, längsta jag sovit sen jag kom hit. Skönt. Måste plugga lite sen, eller mycket. Men de är bara ett ämne så de ska väll gå bra skulle jag tro.

Imorgon blire ingen cc träning, ska till st louis igen... nästan 3 timmar bort. Och kolla på baseball, haha, spännande. Nu väntar det nya äventyr på tv, onetreehill, sen blire plugg.

Tack alla fina vänner i swe som hör av sig, mår bra att jag inte är glömd. Jag glömmer er inte iaf.

Kommentarer
Postat av: mee

ska du inte svara på politikfrågorna? du skrev ju att du var öppen för diskussion :P

2010-09-28 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0