Lilla lejon

aaaaaaah. alskar upptackten av ny underbar musik. alskar ocksa att inse att musiken alla lyssnar pa just nu och inne musiken lyssnade man pa for att bra tag sedan, iblad aven ar tidigare. men hur man an upptacker musik, av att folja twitter som en tok, att hora det pa radion, eller se vanner posta inlagg om det pa facebook. sa spelar det ingen som helst roll, for nar man lyssnar pa riktigt bra musik sa spelar inget nagon roll.

mumford and sons
robyn
kent
kite

erik hassle
far mig att kanna sa just idag (aven for nan vecka sen) men just idag, fan vad jag mar gott.
STOLT SOM TOPPEN ATT 4 av 5 AR SVENSKAR!


angaende mitt tidigare inlagg, oj sa langt det blev, var inte alls meningen. haha, menar inte heller att jag tar illa upp nar ni skriver att vi ska festa i sommar. saknar er alla och blir sa glad att ni hor av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0