Jag vet att hon ar sot men det maste bli du och jag. TILL SLUT

En rolig och snabb vecka ar nu over! Nu ar de helg, och jag ar sjuks igen!!! Varfor? Eller inte sjuk pa riktigt, men ha varldens jobbigaste hosta. Tur att de finns mediciner och piller i tusefallt har i huset. Sa ar nastan helt druged up. Om jag far saga det sjalv. Igar var jag busig. Struntade i alla dumma regler och lekte ododlig igen! Alskar den leken, man ar verkligen bast i varlden da.

Nu ar det 70's show pa tv och jag kollar med vanster ogat och lyssnar med vanster orat medans jag har mitt hogra oga pa datan och mitt hogra ora, haha, har lock i det sa hor ingenting. Det jag skulle komma fram till iaf, ar att jag verkligen tycker det ar ett roligt program, borde fortjana min fullaste uppmarksamhet. Men ist sa leker jag viktig. Har suttit och granskat maggio's lat jag kommer i ett par dagar nu, och har antligen fattat laten. Trodde ju att hon sjong om sex! Eller gor hon det? Hehe nej, formodligen inte. Sitter ocksa och njuter over hur bra engelska latar svenskar gor! Det ar ju inte klokt. KITE & ROBYN, har all min karlek just nu.

Nynnar med till dessa rader nar jag avslutar detta inlagg och tanker pa livet.
"Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka
För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat
... Jag kommer, baby, jag tror jag är kär"

Kommentarer
Postat av: "

VAd har du gjort!

2011-03-11 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0