Fylla 18

Snart narmar det sig. 18 arsdagen.. Kanns helt fel. Men anda sa ratt, ska bli kull. Men ar inte lika sugen som jag var 2 ar sedan eller till och med ett ar sedan. Nu kanns det mer som en vanlig alder. Fast det basta med att bli arton ar nog att jag ska fa rosta!! Aven om det ar ett tag kvar, korkort kanns ocksa skit lackert. Sen krogen kanns mer, vet inte, som ett plus. Hade nog tankt annat om jag bodde i sundsvall, da livets hojdpunkter sker pa stads, haha.

Men ar anda jatte glad! Har fatt lite forfragningar pa presenter sa tankte skriva en liten lista pa saker som jag skulle uppskatta i 18ars present.

En Chambord kaffe kanna.
Mine Tumbler dricksglas fran kosta boda.
Pengar till framtida lagenhet, resor och kanske universitetsutbildning utomlands.
Korkort.

Kommer inte pa ngt mer an sa lange. Tack for idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0