Snow day

Sitter i soffan nu, nyss ätit frukost/lunch. X-men på tv, gott de, har alltid tyck att wolverine är läcker. Hur som haver, ingen skola idag, eftersom det snöade så mycket igår, riktigt skönt, skulle egentligen haft ett prov idag, glad att slippa! Men har väll de imorgon ist skulle ja tippa.
Igår så var jag och tränade på kvällen, skönt, trodde man skulle komma i säng tidgare, men näe, satt uppe och chattade till 4. Man har ju vänner around the world ni vet.

Ne nu funderar jag på om man ska ta en kopp kaffe och titta ut över gården. All snö får mig att sakna svea, big time, satt igår och kollade på massa fina bilder. Lix kolla på de här bilderna, klart man bärjar sakna vackra svea med sina fina vänner. Men som jag sagt förr, jag vill inte åka hem, inte än iaf. Pok
Skrattade så jag grät, eltjejerna
Gatufest, bästa louie
Ellie, min fina ellie. Kåren och köpa billig dricka. Vilka barn!
Puss och hej, saknar alla i svall!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heyy girl, write something in english. i don't get this lol

2011-01-12 @ 02:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0