Måndag eftermiddag

Sitter med mig själv efter en vanlig dag i skolan! Eller har ju gått i skolan i en vecka redan, är ju tillbaka i reality som alla verkar vilja säga. Själv så skulle jag vilja ställa mig upp, sträcka handen i vädret och ropa JAG INVÄNDER. Som man gör när ett "dåligt" par ska gifta sig ju. Iaf, så är loven lite mer reality, för håller ni int med mä? Man lever ju som godast när de är lov. Sen så säger jag inte att jag hade velat haft lov jämt, för måste ju har de lite kämpig för att underhålla go hjärnan min.

Tillbaka till skolan dock, de är ju ny semester nu och det innebär slut på vissa kurser och fortsättning på andra. Själv har jag bytt ut alla min kurser utom en, Biology 2. No kidding, lix vem hade trott att lilla jag väljer sådanna ämnen? Tror ingen hade gissat på det. Hur som helst, man mår gått här på andra sidan havet. Idag var det måndag som sagt vilket innebär late start (en timme senare) men så kom det massa snö under lunch så då blev det early dismissal eller hur det stavades. Har aldrig använt det ordet förr. Så vi slutade en timme tidigare. Skönt! Sitter nu med en kopp kaffe och njuter över att inte ha läxor längre. Gott.
Skypade med elin och nora förut. Alltid lika trevligt, och ni som inte har mig skype trotts att jag varit här i usa i över 5 månader... illa lägg till så vi kan chatta och snacka live. astrid_sundqvist
En till kopp kaffe, sätta mig framför brasan, se lite tv och vänta på att min goa och fina elin ska ringa igen. Träning ikväll, peppa. Ska sluta vara fet
Härligt att man är tillbaka! Vill ha massa fin respons!! Bjuder på två sköna bilder på en sån jäääävulskt härlig tjej.

Den som gissar vem jag vill vara på bilderna får en vip inbjudning till välkommen hem festen som är i full planering. Syftar inte på kaffe koppen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va bra att du är tillbaka astis!!!

2011-01-10 @ 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0