Halkade efter

Ojdå bloggen. Jag halkade visst efter i mitt återupptagande! Idag var en rolig dag även fast den var tung, tung lutning under 6th hour och jobbigt men dö kul fotbolls träning! Oh yeah. Har messat med min söta tränare idag också, tror jag ska gå till prom med han ist. Nej skämta ba. Har ju hört rykten om att en viss grabb ska fråga mig! Spännande, oja! Söt verkar han vara med. Är inte riktigt hundra nämligen på vem han är, kan dock från säkra källor tala om att han är en gulle kille. Han är en junior och jag en senior, men som sagt ålder har ju inga gränser! Desutom har man ju hoppat 5 klass hemma för man var ett år smartare!

Idag har jag myst på hemma efter träning och skola, chattat lite med dana som var hemma en snabbis. Efter eftermiddagsmyset så var det andra planer! Kara planer, hyrde film, såg the social network (ännu en film mammsen och pappsen måste se) Dock vet ja att 7/10 av mina vänner har sett den så skryter inte lix. Kara frågade iaf vi hade amerikanska filmer i sverige eller om de hade gjort the social network i en svensk produktion. Asså. Älskar fan Kara men nån måtta får de va.
Förutom film, mys och snack så blev det även prom planing! Så fucking excited är jag! Ska visa lite bilder på våra (eller hennes) planer. Hon planerar allt för ca 18 pers, dvs 9 par! Sjukt, gulle tjejen. Dock ska jag hjälpa henne och ikväll ringde vi runt till en massa. Hur som helst här kommer ett litet prov smak!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det ingen större :) ?

2011-01-15 @ 07:44:55
Postat av: Maria

Häftig!

2011-01-15 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0