2011

Hej och Hallå. Vet, jag vet så gott och väl att jag skött om min blogg dåligt. Dock måste jag tacka för alla fin respons jag fått, folk har ju saknat bloggen min. Bra att ni varit inne och klappat på den. Riktigt sarkt gjort. Har ju inte skrivit på år och dagar. Lovade att börja igen med start i måndags, sket i det, tänkte äh de klarar sig nog en vecka till. Så på måndag drar jag igång igen. För att sumera 2010 och välkomna nästa år, så varför inte göra det med de roligaste jag vet. En liste, ja en riktigt läcker lista. Så ses på måndag 4real. Är ju ba så jävla schön.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Mycket, flyttade till usa var väll störst
Har du några nyårslöften?
Nej
Vilka länder besökte du? Egypten, Spanien, Cypern och Svea såklart
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Inga speciella
Vad var din största framgång 2010?
Bli så jäkla internationell
Största misstaget?
Gör inga misstag egentligen
Bästa köpet?
Pappa betalar
Vad spenderade du mest pengar på? Mig själv
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina allra finaste
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Kan länka mina fina spoti listor
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ja men också gladare
Vad önskar du att du gjort mer? Nöjd
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var med mina bästa
Bästa boken du läste i år?
Vet inte, Harry Potter som vanligt i guess
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Skön
Den bästa nya personen du träffade? Träffade så många fina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon att bloggen är på "G" igen :)

2011-01-07 @ 11:35:11
Postat av: Tommyboy

^_^ schön lista

2011-01-08 @ 04:35:37
Postat av: jono

Bästa köpet? Pappa betalar

<3<3<3<3

2011-01-13 @ 12:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0