Söndag

Heej!

Igår var jag och åkte slalom hela dagen. Roligt! Fast inte så roligt hehe, ni vet, barnbacksbranten i vemdalen? De var en läskig backe.. Dog. Åkte black * eller ngt flera gånger men de var inte direkt ngn backe de heller. Usch. Men vad hade man förväntat sig? Haha bor ju i Missouri inte i Colorado direkt.. Men iaf, de var super kul, älskar Cam och Dana! Första gången Cam åkte och andra gången för Dana, de gjorde det mycket bra. Andra gången för värdfar med, som också var med på skidturen.

 

Nu sitter jag här och mår dåligt, skulle på soccer träning men mår så illa. Skulle på superbowl party med, men ska se det från sängen. Vet inte vad det är med mig alltså. Kanske är de dags för lingon veckan. Hoppas de, vill helst undvika att ha det i Hawaii.

 

Ni som har skola imorgon, stanna uppe hela natten ändå. Värt som fasen. Superbowl, Pittsburg eller Green bay? Har en feeling för Pittsburg men vem vet asså? Puss och kram

 

Här har ni första versen på en kung sång om ni vill sjunga med inatt som jag ska göra!

 

 

Oh, say, can you see, by the dawn's early light,
What so proudly we hailed at the twilight's last gleaming?
Whose broad stripes and bright stars, thru the perilous fight,
O'er the ramparts we watched, were so gallantly streaming?
And the rockets' red glare, the bombs bursting in air,
Gave proof through the night that our flag was still there.
O say, does that star-spangled banner yet wave
O'er the land of the free and the home of the brave?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0