Tillbaka igen

Japp, så nu är man tillbaka i byn och skola om en timme ungefär. Har precis ätit lite frukost efter att ha legat och myst i sängen i ca en timme. Åh va skönt! Är lite sugen på att gå till skolan idag faktiskt.
Grejen med skolan är dock att jag avskyr systemet men de är roligt att träffa folk. Det irriterar mig då jag tyvärr låter systemet vägra tyngre än folket och jag ser därför skolan som de värsta någonsin. Svårt att tänka sig när jag annars gillar att gå till skolan, då skvadern är den mest underbara lilla plats att underhålla lill hjärnan på. Med det sagt så ska jag nu gå och fräscha upp mig lite. Är ju brun, som tur är efter en vecka i Hawaii, och med tanke på att folk tyckte jag var "taned" innan jag for så lär de väll tycka att man är en liten pepparkaka! Kommer bli kul, har inge homework efter att ha missat en vecka i skolan, för alla älskar mig, men i health har jag lite att göra, gillar inte läraren och hon gillar inte mig, därav homework men de tar jag med en lätt klackspark! Min kamera gick sönder i Hawaii ser de som ett tecken och ska inte lägga upp bilder på denna blogg mer, hehe. Ska skriva tusen-ord-långa inlägg ist för en bild, då blir vi even.
Nej, ta tag i kragen och fixa allt nu. C'est la vie!

Kommentarer
Postat av: Dad

Lycka till nu med skolan och hoppas att skolan+kamrater ger "like" POK

2011-02-21 @ 18:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0