Moving on, letting go

Hej mina fina!
Idag har varit en lustig dag. Åkte till skolan trött och grinig som vanligt men blev genast på bättre humör när jag träffade alla roliga och insåg att jag inte skulle behöva göra några "saturday's". De som inte förstår innebörden med det, lungn, jag ska nu fösklara. Lördagar är dagar som man kan vara på skolan och sitta tyst och stilla. Ungefär som kvarsitting, fast kvarsittning för dagar man missat, varje termin kan man missa 8 dagar. Eftersom jag varit i Hawaii och varit lite sjuk så har jag denna termin hitils missat 9 dagar. Var därför tvungen att make up one day, måste alltså göra upp varje timme jag missat, så skulle alltså vara tvungen att sitta på skolan 7-9 timmar. Vilket enligt mig är sjukt. Hur som helst så blev jag excused!!! Yes. Så skönt.

Efter skolan var det tänkt att jag skulle hänga lite med Kara. När vi gick till skolan på morgonen var de grönt och fint, men när skol klockan ringde efter 8th hour, klockan 1435 så var det snö, överallt, massvis!! Så vi hoppade in i hennes snygga truck och körde iväg. Något som är väldigt svårt och dåligt att köra med i snö är en två hjulsdriven truck som Kara har. Haha. Vi kunde inte ta oss hem till henne, vi var med om en nära dödenupplevelse med, men som ni förstår så överlevde jag, och jag kan medela att Kara gjorde med, annars hade jag inte suttit här.

Efter ett tag insåg vi att de kanske var bäst att Kara körde hem mig, för även om vi skulle ta oss hem till Kara, hur fasen skulle jag ta mig tillbaka till Klatt's house, huset där jag bor. Så hon körde hem mig. Har hela kvällen suttit och hatat. Hatat hatat hatat. Men hittade ett fint citat av en väldigt känd person som gjorde mig lite bättre tillmods, ni vet, jag gillar inte att hata och ogilla folk eller saker. I alla fall så lyder citatet såhär

"You need to be able to hate to be able to love"

Känns bra. Med det tackar jag och säger Godnatt för er och Godkväll för mig. POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0