MIZZOU

Hey. Okej borjar med att klaga pa blogg.se. Skriver fina och langa inlagg och nar ja publicerar dem sa forsvinner allt(?) Blir givetvis arg och som i protest sa bloggar jag inte mer pa nan vecka. Som att blogg.se skulle bli arg? Nej de blir de ju givetvis inte. Jag forlorar bara sjalv pa det. Eller ni forlorar underbar lasning!!!!

Denna vecka har jag inte varit i skolan alls, jo pa mandagen, halva dagen. Sen har de snoat sa inge skola pa hela veckan. Har varit fast i huset mitt atit och legat pa soffan. Har inte blivit smalare av det. Ni som laser tidningar och bryr er om det maktisgaste och hafftigaste landet i varlden, dvs usa, har kanske hort talas om en sno storm? Jo, jag bor i mitten av den. Gott! Nu ar klockan tio over 11 och jag ar i columbia. Dana, Cameron och Jeff kom och overasknings hamtade mig igar kvall fran byn. Vi akte i bilen tillbaka till Columbia och lekte dricklekar. Forutom Dana naturligvis som korde. Jag var bara med lite, kande mig lite besvarad. Men kul var det!!

Nu sitter jag pa Mizzou (kanske mitt framtida college) och chillar, ar har med Dana idag, gar pa hennes lektioner och ba myser. Kopte nyss en affisch ocksa, "just in case ju need a reason to party" jatte rolig. Ska ta med den hem till Sverige.

Ska skriva en lista, fordelar och nackdelar med att vara utbytesstudent.

+ Allt ar kul och spannande eftersom allt ar nytt
+ Nya vanner
+ Erfarenhet & sprak
+ Lar sig vilka vanner i Sverige som ar BS och vilka som ar riktiga
+ Uppskattar allt i livet

- Missar vad som hande pa stadz en helg (fast nu har man ju mingla satt de ar inte sa farligt)
- Saknar alla ngt fruktansvart
- Man har aldrig varit sa ensam tidigare
- Man maste standig vara glad och trevlig, for de ar inte okey att be sina vardforaldrar att dra at helvete (Fast det gor jag ju inte hemma i Sverige heller, men nu forstar vad jag menar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0