Just what you are worth

Sitter och poppar Coldplay och lyssnar när min värdmor pratar i telefon med nån av mina föräldrar. Vet inte vad de snackar om. Lyssnar inte direkt, är upptagen med Coldplay.

Biljetter köptes idag också. Är så glad. Längtar till 28 Juni. Kommer bli magiskt, hoppas de blir lika magiskt som 22 Augusti för två år sen var. Men de är ett tag kvar. Lev i nuet asta!


Min dagliga skol lift, Allye, hennes bli har gått sönder!! Hur ska vi ta oss till skolan? No idea, men de ska nog gå bra. De ska nog gå riktigt bra hoppas jag. Blir nog hämtade med Mohammeds bil (Allye's ex). Han kör förövrigt en Saab ibland, hans pappa äger en bil verkstad så han har nya bilar varje dag. Trodde han var en fjantig no lifer som bara fixade bilar hela tiden. Men nej, han tar bilen som är ledig. Roligt de, hoppas att få åka Saab eller Volvo imorgon. Men tror de blir en GM Truck...


Hur som helst, om 3 min börjar Glee. Skulle chatta med emma men hon ska kolla på det så ska väll chatta med henne sen antar jag. Funderar på att se på Glee jag med, men stör mig på att alla ska vara så duktiga att sjunga. Jag menar de går ju inte miljoner elever på en skola. Hur kan ALLA va så duktiga på att sjunga. Värdsyster sa att jag skulle tänka att de bara var en serie, men ändå, det stör mig. Family guy och American dad känns mer real, haha, ärligt. Aja. Nu orkar jag inte sitta i mörkret och vänta på att värdmor ska prata klart, gick in på rummet mitt.


På tal om rummet, jag har börjt säga kammaren. Är det ett konstigt ord att änvända? "Nu ska jag gå in på kammaren". Fick nämligen en liten kommentar om detta nån dag sedan "hahhaah kammaren? fritzl varning?"
ALLTSÅ. Det störde mig. De bodde i en källare. Blir bara arg så fort nån nämner han. Och folk som skämtar om det där. Blir så arg, förstår inte hur folk kan göra det, fruktansvärt. Men allt blir enklare att hantera ifall man skämtar om de, men nån måtta ok?



Tänk att man ska få uppleva detta igen? Gråter..... kommer gråta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0