I sommar ska jag..

Att ha planer är ju alltid bra. Men något fel är de när man vill göra precis allt. Vill göra allt.
I sommar vill jag.
  • Ta körkort
  • Åka på festival(er)
  • Bli brun
  • Sola
  • Bada och simma
  • Sova över i stugan
  • Häng i mitt crib
  • Bli känd för min härliga musik smak och erbjuden att va dj på stadz
  • Åka utomlands med fina vänner
  • Åka utomlands med mor&far
  • Åka bil med Anna till Göteborg (se Coldplay)
  • Resa genom sverige med bil med vänner
  • Åka till gottland med Emma (Cykla runt Gottland)
  • Köpa en sommar stuga och en båt
  • Festa med mina fina
  • Mysa med mina fina
  • Jobba och tjäna massa pengar
  • Betala skatt på allt jag tjänat
  • Umgås med min hund varje dag
  • Dansa
  • Dansa på Gatufesten
  • Utnyttja min nya ålder (18)
  • Spela The Sims
  • Spela ssx3, ssx Tricky och nya ssx
  • Åka till Köpenhamn med endast mamma
  • Åka till Finnland med endast pappa och hälsa på släkt

*Fyller i om jag kommer på ngt mer!!!! (lär göra det)

Ganska många av dessa är ju självklara och nästan redan uppfyllda. Nej men vissa tar jag ju för givet typ. Lix, klart jag kommer att dansa och ha kul med mina fina! Men allt annat spännande. Vill vill vill!

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra idé! När ska vi åka?

2011-02-10 @ 21:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0