Are you leaving

Förstår inte. Klockan ringde 515. Sitter i köket nu, dricker vatten och tuggar på en special k bar. träning träning, vad håller man på med? Är glad över att jag sommnade så sent, han bara komma in i en djupsömn, och vaknade när jag var inne i en inte sån djup sömn vilket gjorde det lätt att vakna! Jippie för det.
Hört att de är lekar för guldtroffen idag för hedbergska, lycka till alla mina vänner där. Undra på vilken skola man har mest vänner på. Precentuelt alltså, med tanke på att de går lite fler personer på hedbergska än typ JB. Förmodligen så vinner skvadern men ändå, vore kul att veta.
Har också 700 vänner på facebook, vilket är helt sjukt. De är inte okey, haha jag snackar ju kanske med 10-15 stycken, fast vill ju ha ett band med ganska många så det är bra, men skulle gissa på att mins 100 av dem jag är vänn med har jag endast träffat en lördag kväll på stan eller bara sagt hej till. Intresant det där när folk ba addar en, och man accepterar som om de inte fanns någon morgon dag. Haha låter som jag pratar om något helt annat nu, men de är morgon, är inte van att vara vaken så här tidigt på en måndag. Hoppas alla 700 skriver grattis på födelsedagen när jag blir 18 om exakt 3 veckor!!!!!
PS: Hoppas ni lagt märke till Jockeberg och martins samarbete med Erik Hassle!!! Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0