another day in

Nu är det såhär att jag är irriterad. Ligger i min säng, åt fel hål, har fötterna där huvudet borde vara och huvudet där fötterna borde vara. Ibland sover jag som en säl i mitten, och ja, igentligen finns de inget rätt och fel. Sover verkligen så himla konstig när jag har en stor säng. Men, det var inte det jag skulle skriva om nu.
Imorgon har jag fotbolls träning på morgonen, klockan sex! jag börjar skolan halv nio.. Måttligt irriterad, men får tänka att fotboll är det bästa jag vet så kanske det går bra ändå. Känner inte riktigt så nu med tanke på att man inte rört en fotboll sen i sommras och hade en himla dålig säsong. Men de är i ett annat liv. Hur som helst så var jag dödstrött runt åtta och arg, när jag är arg har jag lätt för att blir trött och sömning har jag märkt. Gick och la mig, somnade. Vaknade en stund senare av att mitt huvud kokade och jag upptäckte att jag hade feber, förmodligen av ilska. Tog feber dämpande och försökte somna om, gick ej! När jag precis kände trött heten så ringer telefonen, sms, kollar telefonen och de är från min tränare. Jag ska träna i grupp A efter skolan (lägg märke till två fotbolls träningar). Blir glad för de innebär förmodligen säkrad i versity laget (det bästa). Men nu till de jobbiga. Febern är borta, allt är bra. Men inte fan är jag trött längre. Måste gå upp kvart över fem imorgon. Är så less på mig själv...!!
Klockan är 1025 nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0