Aloha senoritas!

Sitter i hotel lobbyn med massa andra utbytisar nu. Har haft en trevlig första dag eller första kväll kanske man ska säga ist! Varmt är det med, hua, shorts och linne, och kanske en sjal eller kofta så är man perfekt kädd.

Imorgon så blir det surfing lektion och katamaran tur med hela gänget, ska bli så roligt. Nu är jag så himla osocial men jag pallar verkligen inte börja vara snäll och trevlig igen när jag är så grinig och trött. Har ju varit rolig som fan hela dagen hitils. Sitter och lyssnar på när alla andra pratar nu, kollar inte upp, försöker verka upptagen genom att skriva här som om jag hade något jätte viktigt att berätta för er. Och det har jag ju, Hawaii är toppen kan jag lova. Hit ska jag åka igen en dag!!

Rolig sak som jag har att berätta är jag är exakt på andra sidan jordklotet jämfört med er! 12 timmars tidskillnad, läcker? Ja lite, är så långt hemmifrån som jag så möjligt kan. Vad tycker ni om det mamma och pappa? Fast ni har det nog bra, spelar ju ingen roll om jag sover hos en vän eller om jag är i Hawaii en dag. Ja menar, ni saknar mig förhoppningsvis lika mycket. Och alla ni andra fina, ja er, vi ses snart igen! Har ju varit i USA i över 6 månader nu, eller 5, vet inte riktigt hur jag räknade nu!

Imorgon blir de frukost tio i åtta, ska springa upp på rummet mitt strax för att få lite sömn för imorgon, måste ju ha energi så jag kan frälsa på surfningen och spana efter delfiner och valar.

Har lärt mig lite ord osv på hawaiianska? haha eller vad det heter. Visste ni till exempel att Aloha betyder Hej, Hejdå och Jag Älskar Dej? Beroende på hur man säger det och i vilket tonläge. Så himla roligt!!

ALOHAAAAA. Vad sa ja nu? Den om gissar får en present

Kommentarer
Postat av: Maria

jag älskar dig!

2011-02-13 @ 11:56:00
Postat av: Tilda

HEJ.



Hihi, vad får jag nu?

2011-02-13 @ 12:14:56
Postat av: Tilda

Betyder ju också "hejdå" såklart.

2011-02-15 @ 18:28:08
URL: http://tildaelicewikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0