_

Hej hej. Har inte bloggat på hela veckan, palla när man kan surfa, sola, äta, snorkla, mysa och ba må jävligt gott. För er som tycker att min liv är amazing och intresant så vidrabefodrar jag er till denna blogg för att läsa om min vecka.
http://paxhawaii2011-1.blogspot.com/

Åker tillbaka till moberly, Missouri om några timmar, men lämnar hotellet om 19 minuter.. SAD. Grät lite imorse när fin vännerna åkte. ALoha.

Och föresten vann maria, menade jag älskar dej när jag skrev ALOHA. Du ska få ngt fint, jag lovar. Världens bästa mamma <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad glad jag blir... Puss <3

2011-02-20 @ 18:42:27
Postat av: Maria

Åh, vad glad jag blir... Puss <3

2011-02-20 @ 18:42:50
Postat av: Anna

Ååå, så avudsjuk. Hoppas livet är fint. Kraaaam

2011-02-20 @ 19:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0