Säkrat framtid

Så ja! Har räknat och klurat på min framtid i en timma nu, och nu har jag äntligen löst det.
Höst terminen 2012 Börjar jag antingen på ekonomkanditad programmet i uppsala, med mål om att gå magisterprogram revisor efteråt. Eller så blir det naturvetenskapligtbasår och sedan civilingenjör också i uppsala.
Räknat ut att jag har råd att få VG i hela två kurser i trean för att verkligen vara garanterad en plats (tänker att lägsta nivån är 1,5 poäng mer än tidigare år)! Vilket lättar lill hjärtat och stor hjärnan något fantastiskt.
Så nu ska jag andas ut, ta någon att äta och sen ba må. Har också valt inriktning och individuella val (nästan) inför trean idag, är så nöjd.
Mest nöjd är jag att få plugga i uppsala vilket jag alltid velat.
Ha det gott fina ni
Bli inte förvånad om jag vill bli frisör om ett år. Har en vana att ändra mig

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Uppsala blir perfekt för oss:-)

2011-04-07 @ 17:12:27
Postat av: Jussi

Bra med en plan och Uppsala och fortsatta studier är perfekt

2011-04-08 @ 13:36:20
Postat av: jono

Åh, det är ju toppen att du vet vad du vill göra!! vill också läsa vidare med ekonomi..

2011-04-11 @ 11:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0