You will never walk alone

I'm freaking awsome!!!!! Fasen vad stolt jag är över mig själv, jag är så grym på american lit nu bara för jag vet att jag kan. Kicked as med homework. Gjorde nästan klar due tills på torsdag i american lit thrugh film (yes jag läser två american lit kurser). Due är föresten likamed sista inlämningsdag typ. GRYMT. Gjrde även klar matteläxan på lektionen idag, WOHOO. Fick B+ på provet. Kommer ju få nå stipendium om jag fortsätter så här. Och de sjuka är att jag pluggar ju typ inte. De är världens enklaste läxor och ändå kan man få mvg på dem? WTF. Jag är då inte på skvadern längre må jag säga......

Fick M&M av värdmor förut, har nästan ätit upp alla..... DÅligt. Måste tänka på CC träningen, men hur som helst. Ikväll var jag fasen värd det. Är klar med allt nu, mitt huvud dunkar av all engelska jag måste tänka på hela tiden. Vet ni föresten hur svårt de är att skriva på svenska nowdays? När jag tänker på engelska.. därför jag har lite engelska ord här och där eftersom de går bättre att skriva då. Försöker inte vara en wannabee, det är de ni är. Jag är här och ni är där. Men saknar er, skulle vilja plocka ut några av er och ta hit, ungefär som man plockar sitt favvo godis, jag menar allt är ju gott men vissa är ju såååå mycket godare och om man tar allt mår man illa. Åh vilken fin accosiation (stavning?) hehe. Hur som helst mina sweet as candy vänner nu ska jag se om de är nån höjdar film på tv eller kanske läsa lite i boken min, har itne läst sen skolan började alltså för en massa dagar sedan, har inte haft tid.

Hade desutom en mördar tärning idag men de gick bra, imorgon ska jag fasen komma ikapp Regan. Inte ok att va två hela tiden... Kan ju liksom inte översätta "ettan förlora tvåan vann trean tappa byxan och fyran försvann..." till engelska, vore ytterst konstigt och om inte obehagligt.

C är desutom galnare än någonsin, förstår inte hur han kan gå till sitt ex och säga att han har gått vidare och att han gillar mig?!?!?! VA. Har american lit med ex tjejen hans, och hur konstigt är inte de. Jag tycer c är en konstig människa, trevlig men väldigt different som min vädrmor sa. Och så sitter hon där och vet om att vi umgås... Men de gör vi ju inte. Hur jobbigt är inte de. kan ju liksom inte gå fram till henne och ta ett snack heller, de skulle ju göra de hela så mycket värre. borde strunta i det, men som sagt ni som känner mig vet hur jag är... Hehe, jag kan ju inte direkt be han dra åt helvete, eller kan jag ellie? hehe. Saknar mitt järngäng föresten. Josefine, Elin, Emma. Fasen. Fast jag saknar er andra lika mycket. Typ, Linn, Jonas, Tilda, nej förlåt de är tasktigt att skriva namn sådär för jag saknar så många mer än de fjantar jag skrev och jag kommer förmodligen glömma den viktigaste också..! Och de gjorde jag MILOU, all min kärlek till dej och alla andra vänner saknar er som fan. Har så kul här utan er men snart kommer jag hem och kramar om er alla.

9 KORTA MÅNADER. Kärlek, fred och förståelse

Kommentarer
Postat av: Tilda

<3

2010-09-04 @ 11:44:58
Postat av: Ellie

Klart du kan!! Börja värma upp med att säga det på svenska så ingen fattar, sen kan du säga fuck off!!

2010-10-04 @ 10:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0