Längta hem

Är i konfliktfasen... känns toppen.

Ikväll blire kalas, ska på collage football med kara, hennes syster och systerns kompis. Kommer bli mega, nu ska jag grina lite för att jag hatar american lit och att alla är borta så jag sitter här själv och försöker göra klart det. Hostmother är fortfarande sur för jag inte gick till skolan när jag hade 39 graders feber och inte kunde andas för jag hade så ont i halsen. Min områdesrepresentant ska komma till mig idag och prata vett i mig också.... känns så himla kul!!!Hon har ringt till new york också... Hahaha asssså om jag fått en varning så äre så sjukt.

Men ser fram emot kvällen sjukt mycket så är glad ändå!
Ska ta med kameran ikväll så ni ska få bilder,läckert va!?



Saknar sverige så sjukt.
Längta hem

Kommentarer
Postat av: elina

babe, vet hur det är. säg till om du vill prata. du fixar det! PUSS.

2010-09-12 @ 00:09:40
Postat av: Zandiir

Åå, bilder! Ser jätte mycket fram emot det :)! Ha det fint, vi saknar dig här hemma också men tänk vad mycket roligt du får vara med om där du är :)<3

2010-09-12 @ 02:24:27
Postat av: jono

saknar dig här hemma. kvalitetsmys är inte det samma utan dig.

2010-09-15 @ 16:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0