Tidsskillnad

Nattblogg för mig, morgonblogg för er.

Idag har varit en tokig dag. Var arg hela förmiddagen. Var lycklig från kl tre och framåt. Har precis kommit hem, klockan är strax efter ett. Var på Mizzou Football Game tonight. It was soooo COOL! Jag har inte så bra bilder nu men ni får mer imorgon mina fina, jag lovar, Kara måste bara skicka dem till mig, men jag antar att hon kommer hinna tagga mig på fb innan jag orkar ladda upp dem. Haha.
 

Imorgon så ska jag ta tag i cc träningen igen och springa innan kyrkan. Efter kyrkan så äre dax för lite paintball med grabbarna och efter det så äre lite chill med Kara skulle jag tro och sedan En springtur med Logan maybe.

Har shoppat idag, en klänning och ett bar as fräsha byxor från abercombi and fitch, blev frågad om provanställning när jag var där. Hehe to bad att mitt visum inte tillåter anställning på en arbetsplats... Läckert jobb ju, snygga arbetskamrater, personalrabbat, förtur på rea osv, LOVELY! Favvo affär, när ska Sverige ta tag i affärerna och starta a&f i Swe? Tror jag ska öppna en butik.

Efter vi hade varit på matchen så tog vi en tur till en italiensk resturang och käkade, DÖ GOTT. Jag och Karabear åt spagetti och köttfärsås från barnmenyn, så sweet, storasyster Brooke Mayers tog samma fast vuxen meny och vännen Paige tog nå konstigt men god pasta hehe. En 30 minuters hemfärd väntade som Kara klrde race på 20 min, duktigt men farligt, Brooke sa åt henne hela tiden att sänka farten, men hon är en duktig förare så jag var trygg i framsätet och nej mamma jag ska inte krocka i onödan.

Jag och Kara släppte av Paige och Brooke och åkte och hämtade Regan, efter det så for vi till Sam som hade "fest". De var inte fest. Hahha, eller de tyckte det, men jag måste visa dem hur en fest är. Iaf så var de ingen brist på folk eller dryck samt saker man kan röka. Trevliga människor, men var inte där så länge.

Nu måste jag sova, kommer kunna sova 6 hours om jag sommnar exakt NU. lär inte hända men ha en bra dag mina fina så hörs vi när vi hörs.

Brooke, Paige, Kara, Regan, Thanks for tonight. Love you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0