Ok2

Detta ska inte bli en politik blogg men måste ju ändå svara på kommentarerna. Hua. Hinner dock inte ikväll, men ska göra de så fort jag hinner sitta med datorn och andas lungt. Mycke som händer nu, och värdmor pressar mig med skolan... aaaah, har ju förfasen vg-mvg i allt förutom ett ämne. Aja, så är livet för en hårt studerande Moberly high school senior! Ska ju ha mitt diploma om man säger så he he.

Nyss ätit, gott! Vill åka och kolla på fotbolls matchen men har ingen att se den med... väldig trist. ska leta vidare.. alla är inte så super intreserade i fotboll här! iaf inte de ja hänger med :( Joooo, nu fick jag ett text av kara!!! We are going, oh yes! c ya

Kommentarer
Postat av: Antonalvilde

Thanks for the info!

2012-01-13 @ 11:43:17
URL: http://antonalvilde.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0