NEVER MIND!

Okej. Glömm förra inlägget helt. hahahhaha

Idag hittade jag mitt livs kärlek! Har aldrig skådat en sån vacker människa!! Eller jo det har jag, mycket finar med, men det var ngt med honnom, åh gud så fin och söt. En exchangestuden med! Så vi har massa att prata om söööööööt. Fast vet inte vad han heter i efternamn... sämst. Ska fixa det!

Idag blev jag bjuden på tre dejter av tre i min creativ write class. BUSKLASSEN! Haha men de är sköna, de går en gay kille där också. Han är som amir, lite små fet, massa smink och tjejig hehehe DÖ SKÖN. Ska bli min nya bästis, måste bara samla mod.

Ägde på träningen med regan idag, you go girl. Livet leker sköt om er, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0