life asssåe

har varit sjuk och hemma från skolan i två dagar. ska vara hemma imorgon också. missar sjukt mycket. missar cc meet imorgon med, pasta middagen ikväll osv.

Har desutom allergi mot allt här, och så har jag fått astma. Livet leker, grät igår natt för jag ville hem, mitt i natten. sen så började jag skratta medans jag grät för jag betedde mig som ett barn. men jag är ju blott bara 17 år... hehe, började som sagt skratta och sen blev jag glad igen. Har jätte fina us vänner som verkligen bryr sig om mig, så är jätte nöjd. tack fina us vänner, inte för ni kan läsa de här men,, haha

hostmother är på möte i kyrkan, vet inte vad hostdaddy gör. är instängd på rummet och förösker bli frisk.....

Ha inge vettigt och säga heller. host host, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0