Fet fetare astrid

Haha hej. de finns så mkt fett att äta här. åt chips och kakor till frukost. de fanns inget annat hemma!!! och familjen var i kyrkan, försov mig hehe. men ville ändå inte gå dit så de kanske var bra, men nu mår jag illa av min äckelfrukost som var god men jobbig. ska springa snart också, på kakor? nog good.. menmen, fanns ju inget annat. måste be dem åka till wallmart och handla lite riktigt käk! ligger i sängen nu igen och funderar på vad livet har att erbjuda, hha nejdå, kollar på föräldrar fritt eller kommer inte ihåg vad den heter, men min favvo film som ett litet barn! den med lidsay lohan? (stavning) när hon är två personer , två tvillingar


ska försöka vara sur mot chance nu så han låter mig vara..... less på han.

hejds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0