Aloha senoritas!

Wassuuuuup?!!!!

Idag hade jag träning halv 8 på morgonen ÄVEN fast jag var ledig från skola.. vi sprang ingen jobbig sträcka dock så de va ba chill. Har ätit ett super stor mat mål nu, är döööö mätt. haha

Var på wallmart för en stund sen och köpte en pilatesboll, nagellack remover och caloriebars att va till lunchen, känner för att variera min tråkiga sallad med en frukt och en bars istället! Fyndigt va? Tänker inte äta smöret och olja på skolan än, är inte riktigt amerikaniserad för det, äter hellre mina älskade nutella och philadelphia mackor morgon och kväll ist, hihihi bästa som finns!!!

Ska se på 2&halfmen marathon nu, sen göra homework sen ska jag nog på en spring tur till sedan om jag får tid! Men nog om det, imorgon är de fotografering med laget. spännande, ska beställa ett fin fotopaket hehe. Men nu äre dags för att göra ngt vettigt fast klockan är bara tolv och jag har gjort ganska mycket idag redan!

fortsätt leva livet, de gör jag. har fått en gangster vän med. Läckert!!! WAZZZUP GURLLL? skriker hon när hon ser mig, jag blir lite stressad men de är okej, hon är mucho snäll.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0