You know i love..

Hehe you know i love.... LISTOR.
Borde egentligen skriva om min dag idag och igår men äsch, sparar på det. En lista blir det istället. Denna lista har jag inte gjort själv utan har tagit den från Desiree freaking Nilsson, en riktig babe. Tack. Måste säga att jag är jäkligt nöjd över mina vänner här i us, trevliga som bara den. Men C är fortarande such a pain in the a*. Hehe, försökte lära chris att svära på svenska idag också, haha jätte kul. Btw, chris trodde jag pratade portugisiska första gången jag träffade han. Chris, en riktigt skön lirare. Logan, inte bästis logan utan killen logan, han tjatar fortfarande om en dejt.. svin jobbigt vill inte va med han haha. Han tjatar också på att vi ska ligga med varandra. HAHA. Vilket skämt, vad är det för fel på karln. Idag frågade han om jag kunde självförsvar efter att han frågat om både dejt och sex. Eehhhhhh, hjälp? Nejdå skoja ba. Eller nej det gör jag inte, men usch han är ba konstig den där Logan. Tim har bytt till min connections class! Awesome, och bästa Mrs Gleen placerade oss brevid varandra, such a sweet lady. Synd att hon är gravid.. Kommer inte kunna ha henne hela våren. Men men, kan snacka med tim varje dag nu utan att Logan eller Mrs Hackett kommer och stör. Haha, tim är fräsh. Fast han skulle kunna ha en femma mellan varje tand. Det stör mig så mycket, tur att han är fin ändå. Oj skrev bara om kill vännerna.. eller tre stycken, har ju fler om man säger så... Haha. Ja bara driver älsklingar. Eller ärligt så gör jag inte det men hur som helst nu ska jag göra listan sen plugga lite för jag har fett med plugg nu. En rapport på 4 sidor och 0 matte tal att göra. Fast rapporten är tills på fredag men jag har ju ett meet imorgon och matten är ju tills på måndag iaf halva, resten är tills på fredag. Men som tur är har jag ju gjort min american lit läxa, KICK ASS! FIck reda på idag att jag har C i human anatomy! Great. Men har ett test imorgon som jag glömt bort så jag lär ju hamna på D igen... Livet. Sts och pax ringer väll och grinar snart. Förstår inte problemet har ju a och b i allt annat. Desutom är ju D ett betyg, det är ju inte så att jag har F....
MEN NEJ! Nu ska jag göra listan.. kan inte slita mig från att skriva massa trams. Skönt att skriva på svenska. Pratade med mammsen i en halv timme idag också, älskar dej.

LISTA
Namn: Astrid
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 1.72
Skostorlek: 37/38

Hårfärg: Brunett
Är du kär i någon: Svår fråga faktiskt, kan inte svara
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, usa är mysigt 
Tänker du på att ta självmord: Nej

Dricker du alkohol: Har slutat 
Röker du
: Nej. Barnfasoner
Vilket shampoo använder du
: Tresseme för tillfället, billigast på wallmart! 
Vilken parfym använder du
: Ed Hardy
Vad är du rädd för
: Att förlora de jag bryr mig om
Gillar du att tvätta: Nej, men haha ibland kan de va trevligt. Tvättar hellre än att skriva skvadern uppsatts
Gillar du Berg-och-Dalbana
: AWESOME!

Senaste:
Film du hyrde: To save a life
Film du köpte: Minns ej 
Låten du lyssnade på: It was just a dream, bästa låten

Personen du ringde: Minns ej. Mamma ringde mig förut iaf
Tv program du tittade på: Hellcats
Personen du tänkte på: Ma soulmate, ma sista', MILOU

ANTAL..
Gånger du varit kär: 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dig: 1, vad jag vet. tror ärligt inte mer..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 5 i swe kanske, 2 gånger i us!
Ärr du har på kroppen: knä, huvud

SENASTE..
Personen du fick mail av: Morfar
Personen du fick brev av:Mor och far.
Personen du fick sms av: Emma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 2-3 månader sen 

Saken du köpte: tandkräm
Vad har du gjort idag: skola, träning, pluggat, pastamiddag med lite vänner
Var det kul: Japp
Hur tidigt stiger du upp: halv sju typ. alley hämtar mig fem över sju....
Gillar du att slåss: Nej, eller har ju aldrig prövat satt
Vad ska du göra idag: Sova strax 
Är du seriös: Nje, bror ju på tillfället
Vad är du allergisk mot: Luften i us, måsta ta astma sprej och tabletter, men är frisk nu!

Var har du ont: Magen..
Använder du hårspray: Ibland

Stay black and stay out of jail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0