LISTOR

Älskar listor i massor. Så därför gjorde jag en lista. Lär känna Asta, for real. Haha

Du heter?
 Astrid Kristina Maria Sundqvist
Ålder? 17
Smeknamn: En massa tokigt
Beroende av? Hm, vet inte riktigt
Vad tror folk om dig? Vet inte riktigt hehe
Vad får du oftast komplimanger för? Av mina nya usa vänner, hår och leende
 
Hur imponerar man på dig?
 Få mig att skratta
Brukar du skratta för dig själv? Japp
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Sitter i bilen och äter chockla! Snart hemma <3"
Var bor du? Moberly, Missouri, usa
Trivs du där? Japp, hitils iaf.
Har du haft sex idag? Nej
Vem ringde du senast? Vet inte, emma onkamo tror jag

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
 Att pengar aldrig varit något problem
Brukar du komma i tid: Arå
Hur känner du dig nu: Tjock
Vanligaste färg på dina kläder: Svart haha
Vad tycker du om fötter: Fula
Vad saknar du: Sundsvall
Hade du en bra kväll igår: Lugn
Favoritdryck på morgonen: Vatten eller mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: I lagom tid
Är du blyg?: Nej eller lite
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Ja
Är du bortskämd: Ja. Inge fel med det alls
Vad gör du i morgon: Är ledig från skolan, underbart

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja
Vad är det finaste du fått?
 Helt klart Milou
En speciell dag du minns: Finns många fina dagar
Du samlar på: Fina och riktiga vänner
Vem ringer du när du är arg/ledsen: En bra vän
När grät du senast: Idag, först för jag var så glad. Sen för jag såg en sorglig film
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa något riktigt fint till mammsen och pappsen

Vill du gifta dig?
 Ja
Vill du ha barn? Klart
Är du musikalisk? Inte lika som jag önskar
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja. Tack för det!
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Ibland, äckligt..
Vad är du rädd för? Att förlora de jag älskar
Sko storlek ? 37-38
Röker/feströker du? Slutat med sånt trams.
Har du tatueringar/piercingar? Verkar spännande, funderar på det. Men undrar hur snyggt det är med en tatuering när jag är 45?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0