Tavling!!!!!

Okej bara for att jag inte kan halla mig fran att blogga sa ska jag gora ngt annat an att skriva om mig!

Tavlings dax! Urkul, den som vinner ska fa en fin usa present!!! Sa gissa vem jag skriver om....... hehe.




Vad heter han
: -
Vad har han för favoritfärg?: Gult
Vad har han för ögonfärg?: Bla
Klädstil: Suit up
Har han färgat håret nån gång: Nej
Längd: Lite over 180 cm
Har han klippt sig någon gång: Ja
Har han piercat sig: Nej
Har han några tatueringar: Nej
Dricker han: Alltid ol
Röker han: Nej
Vad har han för mobil: Trogen till Nokia
Vad vill han bli när han blir stor: Vet inte
Har han någon/några systrar: Ja
Har han någon/några bröder: Ja
Är han född i sverige?: Ja
Vad är hans favoritmat?: Vet faktiskt inte, kanske natt typiskt svenskt typ raggmunk
Vilken mat hatar han?: Fiskbullar
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Kopa aktier och ge mig en fin present
Vad brukar han göra efter jobbet: Jobba annu mer
Vad heter hans pappa och mamma: Blir for latt da
Har han bråkat med nån någon gång: Ja de har han
Vad brukar han göra på helgerna: Umgas, dricka ol och ba leva
Vad har han för musiksmak: Gubbmusik, alan parson, pink floyd, osc
Brukar han svära mycket?: Inte i onodan
Vad för bil kör han?: Audi
Hur/var träffades ni första gången?: Minns inte den stunden, men jag var en liten bebbe
Vad är han rädd för?: Vet inte om han ar radd for ngt
Vad påminner dig om honom: Gubbmusik och mig själv 
Vad var det första han sa till dig: Vet inte
Vad var det första du sa till han: Vet inte det heller
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Oftast helt onödiga sms
Är han beroende av något?: Förmodligen snus
Vad kallar du han: -
Vad kallar han dig: Astrid
Tränar han: Inte direkt
Hur länge har ni vart tillsammans: hahaha. visste inte att det var ett pojkväns lista....
Hårfärg: Blondbrun
När fyller han år: april
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Liljekonvalj (stavning?)
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Rolig, smart & snäll

Hahaha de är ju dö lätt egentligen. Så detta är inte tävlingen. Detta får vara en prov omgång. vet att ni är blya med att kommentera så ifall ni inte kommenterar kommer ja låssas att ni skickat mail till mig och jag kommer utse en vinnare för att låtsas att ni bryr er om min tävling. nejdå. har bara inget annat för mig nu... SOVDAX. Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Pappa Jussi <3

2010-10-18 @ 12:39:13
Postat av: Jussi

Hej goungen, jag tror jag vet vem det är och jag hjälpte mamma att komma fram till rätt svar :)

POK på dig

2010-10-18 @ 19:41:04
Postat av: Anna-Karin

Synd att jag inte var först...;-)

2010-10-19 @ 19:10:59
Postat av: Tilda

det jag ska säga nu är faktiskt helt sant.... jag tänkte skriva Jussi när tävlingen var igång, och precis då dog min bärbara dator på skolan...... Känner mig snörpt på priset asså :'/..



Grattis Maria! :D



2010-11-09 @ 17:19:35
URL: http://tildaelicewikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0