Moberly High School

Okej mina fina. Nu ska jag berätta om mitt schema.
Börjar skolan halv 8 varje dag förutom måndagar då jag har en timmes sovmorgon, börjar alltså halv 9.

Hour 1 har jag Human Anatomy med Mrs. Gleen.
Hon är riktigt kul, hon betedde sig dock som kärran i början men är en riktigt reko lady nu. Hon är sarkastiskt hela tiden, kanska kul. Hon gillar mig, tycker att jag är jäkligt smart! Känns kul även fast jag inte har så toppen höga betyg i hennes klass. Hatar Human Anatomy, svin tråkigt, vad är vittsen med att veta alla muskler, blodådror, nerver, ben, tissus osv. En sak att veta att de finns, men att veta namn och funktioner på allt i hela kroppen? Ska ju inte direkt bli läkare.. även fast de är drömmen.
Hour 2, har jag Government med Mr.Bell, han är en tuff och riktigt skön man, football coach och beter sig som en coach i klassrummet med. men rolig och klassen är lätt, varje dag innan ett test ger han svaren på alla frågodr han ska ha, svin lätt att plugga då. svårt doc när jag inte förstår/hör vad han säger, eftersom han bara säger svaret en gång... men blir bättre och bättre på det!
Hour 3, american literature through film med Mr. Murray. DÖ SNYGG. soccer coach, fd abercombi and fitch modell, så ni kan ju tänka er hur freshness han är! riktigt skön klass, kollar på annorlunda filmer man inte skulle hyra själv och analyserar dem sen, skriver en slarvig analys på en a4 på datapatan. Lovely
Hour 4, creative writing med Mrs. Hackett. Mys gumman, en ung, tjock och go dam. Är kung i klassen för att den är så lätt, bara att låta fantasin flöda och skriva lite trams varje dag. Tackar pappsen för min fina fantasi, skriver lite konstiga historier om ekorrar grävlingar osv jämt, haha. tim är i den klassen, den tyska utbytesstudenten, super fresh.
Hour 5, connections med Mrs. Gleen. ungefär som egetarbete, man får jobba med det man behöver helt enkelt, ungefär 20 min
Hour 6, american literature med Mrs. Barner, mys klass, svin svår i början, men klarade mig igenom det bra, nu läser vi huckelbarry finn och analyserar den efter varje kapittel, trist och svårt, men de funkar! början faktiskt tycka klassen är kul haha.
Hour 7, biology2 med Mrs Gleen. tredje klassen med henne, i denna klass är vi bara 8 stycken, mucho trevligt. som en liten familj haha. Mste berätta att Mrs. gleen har en kanin i sitt klassrum som alla får ta hand om, dock är min biology2 klass hostparents och vi är extra ansvarig hihi, kaninen älskar mig! Vi kallar den oreo, för den ha samma färger och är lika söt som kexet hihi. 
Hour 8, algebra2 med Mrs. Duree. Fd xc coach, beter sig som en coach i klassrummet, irriterande sådan med! men hon är trevlig, och matten är inte så svår, ganska enkelt. bra att jag läst matte c i swe.

mellan varje klass har man 4 minuter på sig att gå från klassrummet, till skåpet och till sitt nästa klassrum. stressigt i början, men har insett att man har tid över nu till och med. haha. lunchen är nån gång under hour 6. man har lunch i tre perioder, 1st lunch, 2nd lunch and 3rd lunch. om manhar 1st lunch så har man lunch innan hour 6, om man har 2nd lunch så har man lunch under hour 6, alltså lektionen är delad i två, och om man har 3rd lunch så har man alltså lunch efter hour 6. Om man vill gå på toaletten måste man få ett pass för att kunna gå ut i korridren, haha så fjantigt. men häfftigt ändå vilken skillnade det är. Betygen sätts efter %, om man ha 95-100 % så har man A alltså mvg. osv. Skolan slutar 2.35 varje dag. På måndagar är lektionerna lite kortare och man har inte hour 5, alltså connections, detta för att man ska sluta samma tid varje dag.

Efter alla lektionerna är slut så är det sport som gäller. Eller så åker man hem och gör ngt annat haha.

De var alltså en vanlig dag at moberly high school. 
  
Stay out of jail, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0