Minimalen

AlohaaaAA.
 
Jävuskt rolit att vakna upp tio minuter innan ens skjuts ska komma. Kul att de va senior pictures idag också. Ännu mera kul att håret va smutsigt och fett, hade somnat utan att tagit bort maskaran. Ja ni kan ju tänka er skönheten som tog på sig en cape och poserade fint med sin blåa cape och blåa hatt imorsse...... 

Efter det så for jag iväg till läkarn, fick röntka också. Hoppas på att de bara är ett litet problem. Dock så ska jag vila imorgon och idag, fast idag har ju redan varit. Så på onsdag äre full race igen. På lördag är det district och där ska jag vara med för om mitt lag går till state så ska ja fasen vara med. Thats it! 

Har pluggat flitigt ikväll i 30 min. Gjorde klart matte och human anatomy! You go girl!

Ska nu se om de är ngt underhållande på tv annars blire väll en flaska vatten och sova.

I'm 2 school for cool..... Så ska sova tidigt ikväll hoppas ja.

POK babes, saknar er mer och mer. Men vill stanna här längre och längre. Konstig känsla. Tja

Kommentarer
Postat av: Maria

Här kommer "tusen" frågor.

Vad sa läkaren? Har du köpt skor? Tänk på att du snedbelastar när då går/springer och om du läser mina meddelanden på fb så ser du en länk där det framkommer hur viktiga skorna är naär man tränar ofta och tävlar. Vila hjälper inte om man fortsätter i felaktiga skor. Puss o kram

2010-10-26 @ 09:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0