Mina pojkar

Dagen har varit stressig men kul! Imorgon väntar en ytterligar rolig dag! Hihi. Älskar skolan. Nästan... haha. Ser fram emot träning, dejt med josefine, elin och emma på skype, och sedan dejt med xc. Lovely. Plus lite homework säkert med. Ska kanske på äventyr efter dinner imorgon med favvo tjejen kara.

Måste hylla mina pojkar. Eller män!! Jocke Berg och Håkan Hellström. Hur kan de vara så bra? Producerar låtar efter låtar och alla håller klass. Vissa sticker ut och är fantastiska men själva grejen att alla är bra är ju helt galet.

Och rätten att ge upp för nån är den sista rätt man har

Så sant, varför har jag inte tänkt på det innan? Är så dålig på att göra som JAG vill. Tänk om Håkan hade hjälp mig tidigare. Så för att ge er ett tips mina fina läsare. Följ hjärtat, inget annat spelar någon roll. Men jag är lycklig ändå, så tro inte att jag sitter på rummer i us och deppar. Nej livet är kung, har så fina vänner här och hemma. Love you all. Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Zandir

Kloka ord Astiiis! Hoppas allt är bra, det verkar ju som det iallafall. Fint! Håkan alltså... Snart släps nya skivan också!! Ännu mer grym musik, längtar :) puss och kram!

2010-10-07 @ 22:13:34
Postat av: Zandiir

Kloka ord Astiiis! Hoppas allt är bra, det verkar ju som det iallafall. Fint! Håkan alltså... Snart släps nya skivan också!! Ännu mer grym musik, längtar :) puss och kram!

2010-10-07 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0