Livet i storstan

Igår vann vi conference! Awesome, jag är så stolt över mitt fina lag! Stolt är jag över Sam också, han vann alltihop individuellt. Grattis till han, till mina lagkamrater och till mig själv! Efter tävlingen åkte jag hem och vilade, mös på helt enkelt, på kvällskvisten så skulle jag följa med värdmor och värdfar på picknik i kyrkan... var inte så peppad men hade inget vettigare för mig. Som tur var ringer värdsyster ocg frågar om jag vill följa med henne, hennes pojkvänn och hans vänner på bus. Kalrt jag är på. var med dem hela kvällen, men orkade inte sova över i columbia så värdfar kom och hämtade mig runt ett, snällt av han, med tanke på att columbia ligger en halv timme bort haha. iaf så var vi på ngt väldigt läcker, vet inte alls vad det heter och kan inte förklara med ord utan att det blir ännu virriagare, ska försöka hitta ett namn på det..
när vi var hos cameron så blev de ström avbrott haha läskigt, med brist på att göra ngt så började vi spela kort, men kort är tydligen bara okej att spela om det är ett drickspel. så fram med capten och coke! haha livet.

ligger i sängen och kollar på jersey shore marathon nu, borde plugga lite, men har hela dagen på mig, så de är lungt. ska ut och springa sen med logan. har fortfarande jätte ont i benen, har dom i is nu. skönt, men hjälper tyvärr bara för stunden. Sköt om er, puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0