It was only just a dream

Okej. Idag har varit en väldigt fin dag. Hade hemma tävling, gick riktigt fint för Moberly spartans!! Härligt. Mitt team, versity girls kom etta, pojkarna versity kom tvåa, och jag tror att alla junior versity fick medalj! AWESOME alltså.

Efter den roliga tävlingen blev de mat på santa fe, nej den andra mexikanska resturangen.. el v-någonting, kommer inte ihåg. Riktig gott och trevligt sällskap, missförstånd, sällskapet var inte gott, det va maten som var god. Även fast man skulle kunna säga att sällskapet var gott! Haha, whatever.

Ihelgen är de stora planer, imorgon blire antingen football bortamatch inkl. en grym road trip eller så blire sleepover med flickor hos Kara. På lördag blir en massa mys och på söndag är de St Louis och Six Flags (nöjespark, typ universal studios/disney land) som gäller med Kara, värdsyster Dana och hennes super trevliga pojkvän Cameron! Blir kul.

Längtar inte till skolan imorgon, för jag har inte gjort klart min homework. De är för svårt nu. Men ska kämpa på, värdmor är på dåligt humör så tänker inte fråga henne. Ska kämpa ett tag till. Hade biology2 test igår, trodde jag skulle få ett A men icke... Failade totalt, D- ..... inte okej. Väntar på en utskällning av värdmor och ett samtal av min områdesrepresentant. Överdrev lite, värdmor skäller aldrig på mig, hon frågar bara varför blev de så? Gulligt men lite för snällt ibland. Men tycker ändå allt är fjantigt, vad spelar de för roll jag ligger ändå över 100% i ämmnet, alltså A.

Ska kämpa vidare med homework nu så jag kan få sova någon gång... klockan är redan kvart i tio, är dö trött. Tänk mammsen och pappsen, hemma i sverige somnade jag inte förens 1-2 men här är de andra bullar. Sköt om er alla mina fina, tänker på er som alltid.



ps. Där kärlek och hat går hand i hand, sitter jag och bara saknar dig.
Nu är allt sagt och gjort,
och jag kommer aldrig att få tillbaka dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0