If you have ever loved somebody, put your hands up

Ska börja varje bloginlägg med ett tips. Dagens tips: Momento vivere


Igår hade jag så himlans trevligt, idag med hehe och imorgon kommer jag ha det med, om inte roligare!!

Kvällen började med att Kara kom och hämtade mig i hennes(hennes systers) röda volvo, coolt med svensk bil fast den är inte alls som volvosarna i sverige.., vi drog till Walmart och hyrde två filmer, "to save a life" och en till som jag inte kommer igåg va den hette. Sen drog vi hem till henne där Regan redan väntade. Träffade Karas syster Brooke och Karas mamma igen, mycket trevliga och söta båda två. Efter ett tag med chill kom Sydney och så då slog vi på en film, och hua va hemsk den va. Fast haha, om man går på highschool i usa blir de ännu värre. Man får en helt annan syn på det, så Ebba och Emma. SE DEN! Ni andra, se den. Haha.

Efter filmstuden blev de ännu en trip till Walmart, nu dax att köpa kakmix!!! Träffade även på lite trevligt folk på wm. Busade som fasen sen, hahaha. Vi tog med oss pennor som man kan skriva på bilar med (vet ej namn) så vi ritade på Brian's bil haha, så sött! I love you ginger! Rödtotten asså. Efter det så åkte vi till skolan där alla football spelares bilar stod(de hade bortamatch) så vi smörjde in alla bilars handtag med vasselin så det blir svårt att öppna bildörrarna sen, de blir så halt alltså. Medans vi höll på så kommer de två bussarna med cheerleaders och footballplayers. Haha så vi fick ligga på Karas trucks flak i en timme minst... haha och vänta på att de skulle åka bort så att vi inte skulle bli upptäckta och kallad till the canslor på skolan på måndag. Naturligtvis så vare en cheerleader och en spelare som skulle stanna och snacka hur länge som helst. men till slut kom vi iväg. Åkte hem till kara, gjorde cockies och såg på jersey shore hela natten.

sov fem timmar.

åkte till columbia på morgonen och shoppade med kara och regan, sydney skulle på football game i st louis. köpte en vinter jacka från abercombi, bästa affären!! och en kofta från hm, kommer inte ihåg nu, men läcker är den alltså. ligger i sängen nu och ska göra tre mattetal så jag blir klar med algebra2 homework. Sen sova som en stock! Imorgon blir de äventyr hela dagen med mina bästa regan och kara i st louis och six flags (universal studios/disney world typ).

Fin jacka på en glad girl! Haha.





Eftersom man inte ser den fantastiska jackan överdrivet bra så blir de en fabriksbild på min fina navyblue jacka!


Kommentarer
Postat av: linso

asty, jackan är asfin! (fast du är ännu finare). Och kan ditt hår sluta växa så fort?????? mitt blir bara kortare och kortare, lär vara skallig när du kommer tillbaka. MISS U BIGTIME

2010-10-03 @ 12:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0