Godmorgon! Eller eftermiddag..

Ligger i sängen och myser, glev upp och duschade tvättade håret osv. La mig i sängen igen... mycker oklokt. Kommer inte vilja kliva upp nu. Drömde inatt att det snöade, men icke haha vilken tokig dröm de är ju fortfarande shortsväder. Livet. Igår så hade jag ett meet i warensburg eller hur det stavas, ca tre timmars bussresa. Kom hem klockan 20 över 10. Aldeles för sent. somnade inte förens 11. Jag gjort ok ifrån mig och vi (versitygirls) kom tvåa som ett team. Idag äre skola, startar morgonen lite lite test och quiz, sen en väldigt kort träning, endast en timme så de känns bra. På lördag är det nämligen conference!!!! Spännande. Vi måste prestera bra! Men det är inte lika viktigt som district veckan efter..! Den som vinner district går till state och det ska vi för tusan göra också. Men nej nu är klockan. 6.33 och jag lovade mig själv att kliva upp från sängen 6.30... Så vi hörs ikväll förmodligen. Blir inte tokröj iväll, bussen åker halv åtta imorgonbitti.. Ska dock på mys middag ist.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0