Don't let me fall

Hej. Första träningen idag på en vecka. Skönt, benen börjar bli bättre, fast de har inte ringt från sjukhuset ännu, men de är nog ingen fara med dem, fast blir lite stressad för de skulle ringa oavsett om de va bra eller dåligt besked. Aja de kommer väll. Idag fick jag en present från mina finaste, sverige godis, kaffe, och favvotröja!!! Hurra!

Fick också student grejor, men bara två saker.. de andra kommer senare, Fick senior mjukisar och en blingbling grej som jag ska ha i min bil.. nej just det jag har ju inge. på min moppe, nej just det den har ja ju sålt, på min cykel, nej just det jag äger ingen cykel..! What, varför beställde jag då en sådan?! Hm, får väll göra ngt läckert av den, men den va dö billig så lika bra. Har beställt student grejor för över 120 dollar... SVIN DYRT. Men man upplever bara us senior year en gång satt lika bra!

Har fått lite nya vänner med, ska presetera dem!
Jessie - Jävligt skön tjej, har human anatomy med henne. Har haft det hela hösten med vi har inte riktigt klickat, nu sitter vi brevid varandra och omg she is awesome! Hon har kallat mig homegirl hela hösten, men nu kallar hon mig bff, such a sweetheart!
Shelby - CRAZYYY x100000, but soooo great. Hon är verkligen super kul!
Nick - I xc teamet, vi har inte klickat förut men eftersom vi är the injured ones i laget så har det fört oss ihop eller ngt haha.
Raquel - Kan inte utala brudens namn, men en riktigt tevlig tjej alltså!!

Sen så har vi ju massa fler men de känns så konstigt att skriva om dem. haha vet inte varför. Tar 4 och 4  åt gången ist!

Idag så hade vi pizza party med xc. Pizza party = kasta freshmen's i en sjööö med spring kläder + skor haha! Dude, I bet it was a cold pizza ... Hehe. Sitter nu och kollar på bästa Disney chanel, Hannah montana och Wizards är bäst!!!! Men dwh, grey's och gossip girl är fortfarande favvisarna, tycker de är så kul att jag är ett avsnitt före er hela tiden! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0