Den vakraste stunden i livet var den när du kom

Har inte bloggat på ett tag, jag vet. Men det verkar inte vara hela världen, de har ju hänt så mycket i sveriges fina c-kädis värld så de är väll lungt. Eller kanske L-kändis värld som nemo verkar leva i enligt RMK. Haha, livet. Men allvarligt, vilket kaos, Bella och Nils, Hugo och Paow? Håller tummarna för Bella och Nils. Men det där om Hugo och Paow vet jag inte riktigt vad jag tycker. Men ni ska få min åsik, som vanligt. Alla begår misstag, så äre bara. Verkligen ALLA, stora och små, i förhållanden. Är ju själv ett ytterligt bevis på det. Men om man är otrogen genom att ha sex... hm, gränser går nog där alltså.

Har inte bloggat för jag bara haft tråkiga saker att skriva om, mår inte alltför bra. Missförstå inte, jag mår int dåligt, men jag är injured i båda benen.... Super jobbigt. Tränar ändå eftersom jag inte vll få träningsfrånvara inför district och förhoppningsvis state. Kan inte träna så bra, och tränaren lät mig vila i fredags!!! Blev chockad, men springer ju som en kärring. Har aldrig känt sånhär smärta! Tänk er att det gör ont 24/7 förutom när man är drogad på piller, haha nejdå. Men de finns jävligt bra värkpiller här. Ont gör de iaf, vaknar mitt i natten och har ont... HUA.

Ska köpa nya skor idag men vill prata med mammsen och pappsen innan, så om de ser det här kan ni väll ringa mig ok? Ni verkar inte va inne på facebook när jag är. Haha.

Livet flyter på iaf, allt är kung förutom mina ben. På onsdag ska jag lämna in pengar och orderform för student grejor! Är så förväntansfull! Hihi.

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0