Tips från coachen

Hey! Jag tippsar ju om filmer, om människor, om livet om allt möjligt. Så ska tipsa om tre gammla men fina låtar! Inte gam musik, typ gubb musik, utan riktiga dans låtar helt enkelt! O ja. Bring it on, ja men visst, här kommmmeeeeer dem! Och en sak till, folk ba ljuger hela tiden, men det gör inte jag. Ljuger inte, har aldrig ljugit på riktigt! Aldrig har jag nekat ngt för att jag inte vågar stå för mina åsikter, alla ljuger, ja även jag men inte ljuger jag om saker jag sagt, och inte ljuger jag om saker andra gjort eller inte gjort. Dessa tre låtar får mig på kung humör, och en kväll med lite american lit innan mean girls börjar på tv, känns inte helt fel med dessa som bakgrunds musik.! Living the dream!

Grattis till Tilda Wikner på 18-årsdagen! Hon fick även en BIL i present! Lev livet, det förtjänar du!

Ps folket, ljug inte ;)

Here they are!!!


It's tricky! Gamlåten, startar inte förens 1.15 så spola fram till det


Beep my beep. Svensk musik i all ära, åh så härlig!



Uhn tiss uhn tiss uhn tiss. Min gammla favvo group bloodhoud gang!

Kommentarer
Postat av: Tilda

men hahah orkar inte, "ljug inte", vad fick ja för bil då? ;)

2010-11-17 @ 17:33:54
URL: http://tildaelicewikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0