those who wish to sing will always find a song

Hallå. Idag var det match, soccer match. Mina moberly pojkar förlorade i förläningen :( buhuu. Golden goal är orättvist ibland men men. Kunde lika gärna ha varit vi som vann så det var väll ok. De kom till 8-dels final i state. Ganska bra ändå!

Ska plugga lite snart, sitter och kollar på OTH nu, men de är reklam så jag snabbskriver ett inlägg haha. Börjat vänja mig vid amerikansk reklam nu, kommer ju va en dröm med tv när jag kommer hem, typ aldrig reklam. JK haha.

Hade skype samtal med Josefine, Elin och Sara förut, så läckert och trevligt, lite över 45 minuter med video chatt! Sen kom Emma men då skulle jag gå .. lite trist. Älskar fina vänner, de är bäst. Oj nu har oth börjat igen, vill kolla klart. Fast det är ett dåligt avsnitt ikväll. Men men, POK

Kommentarer
Postat av: Jussi

Tänkte på detta med fotboll, kolla bilderna från Norrporten Arena. Match om 2,5 timmar och snön vräker ner.

http://st.nu/start/1.2484841-norrporten-arena-1-jpg?articleRenderMode=wide

2010-11-10 @ 16:22:31
Postat av: jono

det var super<3

bästa asta.

2010-11-10 @ 23:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0