Ska bo i kina en dag

Kina. Oj oj. Dar vill jag vara. Kanske inte bo precis, men absoulut resa och vara dar lange. Jag vill vandra pa kinesiska muren, besoka den forbjudna staden osv. Gora massa turist grejor helt enkelt, men vill ocksa va i bergen, se en panda bebis. Har alltid velat ha en panda bebis! Sitter och kollar pa karate kid nu, sag kung fu panda f;r ngn dag sedan, grat... kommer vall sakert borja grata nar som helst nu med, men ar man kanslosam sa ar man. Kollar pa film med min american lit through film class och har gratit till varje film, haha! Livet. Alskar fan livet, mer an allt!

Sitter och sjunger med, eller mitt huvud sjunger och jag nynnar med! Later fint, jag lovar.

Sjunger fint dessa rader. Och tanker pa gud. JK

Im a thinker not a talker
Put your faith, your faith in God

We were hoping for some romance

All we found was more dispair
We must talk about our problems
We are in a state of Flux

WE NEED TO TAAAAAAALK!


Och en till sak, satt och kollade pa lite klipp fr[n youtube, sokte pa coldplay stockholm 2009 och titta vad jag hittade.. Kolla mellan 4.31 och framatt, sa fint! Sen 5.06 sa dor man lite. Gud vad jag minns det dar, kanns som igar. Vill se igen vill kanna ruset igen, finns inge battre. Fick tarar i ogonen, for real!!! Kanns bra att kunna saga, been there done that, med en positiv mening for en gangs skull!


Kommentarer
Postat av: Anneli

åå jag va där på coldplay så sjukt bra, så fin!

2010-11-13 @ 21:50:21
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/anneli
Postat av: Anonym

Youtube är så bra. :D

2010-11-14 @ 02:14:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0