Oh yeah

Okej, sitter nu och snackar med värdfar om hur han ska göra med julbelysningen. Jag som är uppvuxen i en familj där julbelysning utomhus är bara skräp kände att jag inte hade så mycket att bidra. Då jag och mor vill ha vita lampor på min balkong får far lite lätt panik. Men förra året lyckades vi fixa det, far tog alltså inte ner det. Lycka till i år mammsen! Iaf så berättade min värdfar att han lägger ner en massa tid på julgrans belysningen och jag tog väll det som att han hängde upp belysning på buskar träd och på huset.

MEN då ville värdfar visa att han brukar göra mer i vanliga fall men att han i år ska ta det lungt. För nått år sedan så blev han anlitad av ett tv bolag som ville ha en reklamfilm. Började skratta inombords. Sen så sa han att han inte var orginalet utan att han härmat reklamfamiljen. MEN skrattet försvann då han visade vad han åstakommit på youtube! Ni kan också kolla, och jag lovar kolla på hela, det är värt det. Snacka om nolifer. Tur att jag är "open minded" som sts och pax bett mig vara.... måste säga det igen, ÅH HERREGUD VA LÄCKERT!!!

Kolla!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Så jävla coolt att din family är youtubekändisar!! Vill också ha sådär mycket blinkisar<3

2010-11-25 @ 19:11:29
Postat av: Maria

Otrolig häftigt. Jag vet inte om jag vill ha fullt så mycket på vårt hus men vad kul att familjen satsar på effekter. Avundsjuk. För något år sedan fanns ett hus på Alnö med massor av belysning som blinkade och med musik. Grannarna klagade så de fick ta bort musiken och blinkningarna. Hoppas att värdfar kör fullt ut med allt i år. Hälsa från mig att jag är imponerad. Kram

2010-11-25 @ 19:54:49
Postat av: Maria

Otrologt häftigt! Önskar att vi kunde ha något liknande. Lite lugnare kanske men absolut med blinkningar i takt med musik. ska jobba på det, Astrid. Kram

2010-11-25 @ 20:12:00
Postat av: Anna-Karin

Det var verkligen häftigt! Vi ska till birdroad om tre veckor, tänk om vi får se något liknande ;-). E och G skulle bli alldeles till sig av lycka om vi gjorde något liknande. Jag har försökt avskaffa julgranen i år, de blev alldels bestörta och tycker att vi redan nu är alldeles för sent ute med den!

2010-11-25 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0