Normipäivä

Tja.....!

Idag har varit en snabb dag! Alltså dagarna går ju så himlans fort nuförtiden, bra det! Tråkigt med sega dagar. Har kommit på mitt värsta ämmne. LUNCH. Gillar inte lunchen, är obekväm med det jag lunchar med. Och eftersom jag suttit på samma ställe hela tiden fram till nu så kan jag tydligen inte bara byta! Eller jag kan väll, men är rädd att det ska vara socialt självmord, haha jäkla amerikaner.

Hur som helst. Så har jag precis varit och köpt en leatherjacket, en skoljacka, med skolan symbol, merit grejor och mitt namn på, mucho nice!! Fast dyr, ack så dyr. 280 dollar....! MEN, det är värt det, oja! Fast det kommer ta mellan 6 veckor att fixa i ordning den, den ska ju sys och alla symboler ska sys på. Men det är nog värt vätan. Får ha en trevlig flygtur till La med jackan. Lustigt det, att jag kommer lämna allt och alla i kyla och komma till allt och alla i värme. Och sen tvärt om när jag ska tillbaka till Moberly igen!

Ska till sjukgymnasten nu! Är snart frisk hoppas jag, fast det gör ont en, himla ben!!! Pre-season Soccer starts november 22th! I'm ready! ..almost, hehe!

Love, astrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0