Mulan

Hej hej heeej heeej hej!

Basta inledningsfrasen, sjunger den i huvudet samtidigt som jag skriver! Provaaaa.
Hey soul sister ar laten for er som inte lyssnar pa mordern musik.

Idag kollade jag pa skolans musikal! Mulan, i love mulan! Ska kolla pa filmen ikvall hade jag tankt, har jakligt ont i huvudet ocksa.. hade det imorse men glomde bort att frpga om en varktablett for allye stod med bilen pa uppfarten sa blev stressad. horde vardmor i garaget nu, ska fraga om en eller tva!

Sa, nu har jag svalt dem! Gott, nejda, jk. Jk forestten betyder just kidding! Nu ska jag leta reda pa en hemsida dar man kan se massa filmer gratis! fast det ar battre an voddler. Dock funkar inte mitt voddler konto har.. har ju inte preminum.. life goes on!!

Ska chatta med mammsen nu, pok

Vanner, skaffa skype sa vi kan video chatta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0